2009年6月9日

snow patrol - run






snow patrol - run

I'll sing it one last time for you
Then we really have to go
You've been the only thing that's right
In all I've done

And I can barely look at you
But every single time I do
I know we'll make it anywhere
Anyway from here

最後一次唱給你聽
然後我們就真的要別離了
愛你是我這一生唯一做對的事情

雖然每分每秒我只想望著你
但此刻我幾乎不敢正視你的眼光
我明白只要遠離這裡 我們就可以相守

**Chorus**
Light up、light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear

Louder louder
And we'll run for our lives
I can hardly speak I understand
Why you can't raise your voice to say

振作,振作起來吧
你還是有機會選擇的
親愛的 即使你聽不見我的聲音
我的心還是與你同在

大聲點,再大聲一點
我們要為將來而努力
我不明白你在想什麼
你為何不大聲的說出來

To think I might not see those eyes
Makes it so hard not to cry
And as we say our long goodbye
I nearly do

想到可能再也看不到你美麗的雙眼了
要強忍住眼淚是多麼的難啊
當別離的時刻來臨
我幾乎無法遏止即將潰堤的淚水

**Chorus**x1

Slower slower
We don't have time for that
I just want to find an easier way
To get out of our little heads

Have heart my dear
We're bound to be afraid
Even if it's just for a few days
Making up for all this mess

慢下來吧,不必急了
我們已經沒有時間了
我只想尋找更簡單的方式
讓我們能脫離這繁雜的思緒

親愛的 堅強點
縱使我們一定會害怕不安
但還是需要一段時間
來釐清這片混亂

Light up、light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear

振作,振作起來吧
你還是有機會選擇的
就算你聽不見我的聲音
親愛的 我還是會在你身邊的
Translated by EVON


@@雪警樂團,當初聽到的感覺就還滿喜歡這樣的旋律!!ㄎ

不過,查了一下歌詞後又是一番不一樣的感覺!!........

沒有留言:

張貼留言